/ Циклова комісія технічних дисциплін

Циклова комісія технічних дисциплін


   Сучасній молоді для успішного оволодіння обраною професією необхідний високий рівень підготовки, лідерські якості, відповідність сучасним вимогам. Над виконанням цієї задачі працюють викладачі циклової комісії «Технічних дисциплін».
Головна мета роботи викладачів циклової комісії полягає у підвищенні рівня знань студентів з дисциплін технічного циклу для підготовки здобувачів освіти до засвоєння їх на практиці.
Машинобудування є комплексною галуззю промисловості по виготовленню засобів виробництва для інших галузей промисловості , транспортних засобів і споживчих товарів та продукції оборонного призначення.
Галузеве машинобудування розглядає складові частини великих промислових виробництв, будову верстатів, промислових систем, автомобілів та інших транспортних засобів.
Управління судновими технічними системами і комплексами передбачає ефективне функціонування та забезпечення технічної готовності машинного відділення, систем, пристроїв та допоміжних механізмів судна внутрішнього плавання. Навігація і управління морськими суднами забезпечує організацію та дотримання процедур несення безпечної вахти кожного рейсу.
Транспорті технології (за видами) охоплюють увагою шляхи транспортного обслуговування та доставки вантажів ,організацію процесу перевезень і розробку транспортних технологій.
Обрані спеціальності мають широкий профіль і потребують відповідального підходу.
Викладачі комісії комплексно підходять до надання освітніх послуг шляхом:
– розробки навчально-методичного забезпечення дисциплін;
– надання консультацій для виявлення творчих здібностей і роз’яснення складних питань;
– співпраці з відповідальними особами підприємств, на яких студенти проходять практику;
– формування поняття престижності обраної професії.

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ, ЩО ЗАКРІПЛЕНІ ЗА ЦИКЛОВОЮ КОМІСІЄЮ

    1. Безпека життєдіяльності.
    2. Безпека життєдіяльності та охорона праці.
    3. Вантажопідйомна та транспортуюча техніка.
    4. Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання.
    5. Гідравліка, гідро та  пневмоприводи.
    6. ДВЗ, автомобілі та трактори.
    7. Деталі машин.
    8. Дипломне проектування.
    9. Дорожні машини.
    10. Експлуатація машин.
    11. Електропривод, електрообладнання і основи автоматизації машин.
    12. Електротехніка.
    13. Електротехніка, електроніка та мікропроцесорна техніка.
    14. Електротехніка та основи електроніки.
    15. Інженерна графіка.
    16. Машини для земляних робіт.
    17. Навчальна практика-І.
    18. Навчальна практика-ІІ.
    19. Нарисна геометрія та інженерна графіка.
    20. Нарисна геометрія, інженерна та комп’ютерна графіки.
    21. Основи будівельної справи.
    22. Основи охорони праці.
    23. Основи теоретичної механіки.
    24. Основи технічної термодинаміки та теплопередачі.
    25. Охорона праці в галузі.
    26. Правила дорожнього руху.
    27. Правила улаштування та безпечної експлуатації кранів, посудин, діючих під тиском, компресорних установок.
    28. Практика переддипломна.
    29. Радіотехніка і електроніка.
    30. Ремонт машин.
    31. Технічна механіка.
    32. Технічна механіка (теоретична механіка, опір матеріалів, деталі машин).
    33. Технічна хімія.
    34. Технологічні основи машинобудування.
    35. Технологія конструкційних матеріалів та матеріалознавство.

ВИКЛАДАЦЬКИЙ СКЛАД ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ «ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН»

  1. Андрійчук Людмила Миколаївна – голова циклової комісії;
  2. Гавлицький Валерій Юрійович;
  3. Лець Тамара Василівна;
  4. Луговий Віктор Якович;
  5. Мандро Сергій Іванович;
  6. Наум Альберт Петрович.

 

Андрійчук
Людмила Миколаївна

Освіта: вища.

Закінчила: Київський політехнічний інститут у 1984 році за спеціальністю «Теплофізика».

Викладає дисципліни: 
інженерна графіка, нарисна геометрія та  інженерна графіка, основи теоретичної механіки,  технічна механіка (теоретична механіка, опір матеріалів, деталі машин), технологія матеріалів.

Педагогічний стаж: 39 років.

Викладач вищої категорії.

Виконує обов’язки голови циклової комісії.

 

 

 

Гавлицький
Валерій Юрійович

Освіта: вища.

Закінчив: Київський національний університет будівництва і архітектури у 1999 році за спеціальністю “Підйомно-транспортні, будівельні дорожні машини і обладнання”.

Викладає дисципліни: деталі машин, дорожні машини, основи будівельної справи, правила дорожнього руху, правила улаштування та безпечної експлуатації кранів, посудин, діючих під тиском, компресорних установок.

Педагогічний стаж: 13 років.

Викладач першої категорії.

 

Лець

Тамара Василівна

Освіта:  вища.

Закінчила: Київський політехнічний інститут у 1988 р. за спеціальністю «Електропостачання промислових будівель і комунальних підприємств», інженер-електрик.

Викладає дисципліни: безпека життєдіяльності, безпека життєдіяльності та охорона праці, основи охорони праці, охорона праці в галузі.

Педагогічний стаж: 34 роки.

Спеціаліст вищої категорії.

Виконує обов’язки класного керівника.

 

 

 

Луговий
Віктор Якович

Освіта: вища.

Закінчив: Дніпропетровський інженерно-будівельний інститут у 1961 році за спеціальністю “Будівельні машини і обладнання”.

Викладає дисципліни: електропривод,електрообладнання і основи автоматизації машин, вантажопідйомна та транспортуюча техніка, машини для земляних робіт.

Педагогічний стаж: 59 років.

Викладач вищої категорії.

 

 

Мандро
Сергій Іванович

Освіта: вища.

Закінчив: Київський автомобільно-дорожній інститут у 1973 році за спеціальністю “Будівельні і дорожні машини та обладнання”.

Викладає дисципліни: взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання, ДВЗ, автомобілі та трактори,  експлуатація машин, ремонт машин, технології.

Педагогічний стаж: 31 рік.

Викладач вищої категорії, викладач-методист.

 

Наум

Альберт Петрович

Освіта:  вища.

Закінчив: Київську державну академію водного транспорту в 2016 році за спеціальністю “Облік і аудит”.

Викладає дисципліни: практичні і теоретичні заняття по навчальній практиці та практиці навчальній у майстернях.

Педагогічний стаж: 1 рік.

Заступник директора з адміністративно-господарської роботи, спеціаліст з вищою освітою.