/ Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Шановні педагогічні працівники!

   Відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 800 та Положення про підвищення кваліфікації педагогічних працівників у ВСП “Київський фаховий коледж морського і річкового флоту та транспортних технологій ДУІТ”, затвердженого наказом № 58 від 18 березня 2021 року нагадуємо, що одним із основних напрямків підвищення кваліфікації є:

  • створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами;
  • мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність.

   Таким чином, загальна кількість академічних годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника протягом п’яти років, не може бути меншою за 120 годин, з яких не менше 10 відсотків загальної кількості годин обов’язково повинні бути спрямовані на вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок у частині роботи з учнями з особливими освітніми потребами.

   Навчально-методичний кабінет рекомендує педагогічним працівникам коледжу щодо організації освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами провадити інформаційно-просвітницьку діяльність із формування толерантного ставлення до осіб з особливими освітніми потребами за допомогою таких сайтів:

  1. Участь батьків у організації інклюзивного навчання
  2. Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток
  3. Захист прав людей з інвалідністю
  4. Навчаємося з радістю.
  1. Організація інклюзивного навчання у новому році: передові практики та стратегії для інклюзивного закладу освіти
  2. Інклюзія партнерства, правова підтримка родин, що виховують дітей із ООП
  3. Успішні стратегії інклюзивної освіти в умовах війни
  4. Інклюзивна освіта в умовах дистанційного та змішаного навчання
  5. Інклюзивна освіта: рівні умови для всіх
  6. Вчительська компетентність у сфері інклюзії
  7. Ефективна взаємодія вчителів та учнів з ООП
  8. Інклюзивна освіта; коротко про найважливіше
  9. Cучасні технології інклюзивного навчання
  1. Освіта для всіх: різноманітність інклюзії та фізичний розвиток
  2. Захист прав людей з інвалідністю
  1. Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в освітньому просторі
  2. Технології ефективного запам’ятовування і розвитку високої концентрації уваги в освітньому просторі
  3. Правове врегулювання освіти осіб з особливими освітніми потребами
  4. Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи
  1. Цифрові технології для людей з інвалідністю
  2. Безбар’єрна грамотність
  1. Інклюзивне освітнє середовище та доступність у освітньому процесі
  1. Формування соціальної поведінки людей з інвалідністю в критичних ситуаціях” (курс створений у рамках реалізації проєкту ГО “Паросток”)
  2. Інформаційна підтримка людей з інвалідністю в період пандемії COVID-19 та інших соціальних викликів в Україні (за фінансової підтримки фінського Фонду Abilis, складається з 17 занять.
  1. Розлади аутистичного спектру (72 год.)
  2. Спеціальна психологія (72 год.)
  3. Основи дитячої нейропсихології (30 год.)
  4. Освітня інтеграція та інклюзивна педагогіка (72 год.)
  5. Ефективне використання онлайн-ресурсів для організації інклюзивного навчання (4 год)
  6. Інклюзія і дистанційна освіта (30 год.)
  7. Профілактика професійного вигорання педагогічних працівників в умовах інклюзивного навчання (6 або 15 год.)

   Просимо також ознайомитися із рекомендаціями Державної служби якості освіти щодо впровадження інклюзії в закладі освіти.

Inclusia_zaklad_osvity_SURGe_2023_Pedrada

____________________________________________________________________________

На виконання частини шостої статті 59 Закону України «Про освіту» щодо порядку підвищення кваліфікації педагогічних працівників, Коледжем щорічно укладаються договори з Державним закладом вищої освіти «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України, TOB «ВСЕОСВІТА» та Інститут професійної освіти Національної академії педагогічних наук України. Зазначені договори передбачають низку переваг та спеціальних знижок під час проходження педагогічними працівниками підвищення кваліфікації.

Нагадуємо, що підвищувати кваліфікацію в установленому об’ємі педагогічні працівники можуть за різними формами та видами, що передбачають отримання документа з відповідним КВЕД (Класифікатор видів економічної діяльності).
Перелік освітніх порталів для проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічними працівниками
Постанова_21.08.2019_№800
лист_МОН_від_04.11.19_№1-9-683
Лист-19-141-від-04.03.2020-Щодо-підвищення-кваліфікаціі_і_-ПП-ЗЗСО

 

Памятка_курси_підвищення кваліфікації_2021